Postali smo službeni partner Be8player projekta!

during the Final Tournament - Kids day - Final Four - SEHA - Gazprom league, Skopje, 14.04.2018, Mandatory Credit ©SEHA/ Nebojsa Tejic

 

Manje od 48 sati ostalo je do početka tradicionalnog Be8player natjecanja u kojem se traži najbolji rukometni navijač, u organizaciji SEHA – Gazprom lige.

Ove godine, navijači će imati dodatan razlog za sudjelovanje u natjecanju. Proizvođač najbolje sportske opreme i vodeći rukometni brend postao je službeni partner Be8player projekta, što uključuje i ‘Best Handball Fan vol.3’ natjecanje. Danska tvrtka podržat će projekt i navijače s hummel poklon paketima kao utješnim nagradama i kompletnim paketom opreme za pobjednika natjecanja.

 

Ljubav prema rukometu u hummelu je neupitna. „Volimo gledati vješte rukometaše kako daju sve od sebe na terenu i igraju do krajnjih granica. Ali ono što volimo još više, je gledati rukometne fanova kako daju sve kako bi podržali svoj klub – pogotovo u SEHA – Gazprom ligi, gdje je atmosfera uvijek sjajna. Zato, u hummelu, uvijek želimo pružiti puno toga navijačima, jer znamo koliko znače igračima i rukometu kao sportu općenito. Zato smo odlučili biti dio #be8player projekta. To je sjajna platforma, sa sjajnim ciljem i zbog toga ju cijenimo“, rekao je hummelov predstavnik Jonas Sauermilch.

during the Final Tournament - Kids day - Final Four - SEHA - Gazprom league, Skopje, 14.04.2018, Mandatory Credit ©SEHA/ Nebojsa Tejic

 

Nadalje, timski duh, jedna je od glavnih karakteristika Be8player projekta te također jedna od najvažnijih osobina hummela kao tvrtke. Jonas Sauermilch objasnio je što točno hummelu znači uključivanje u Be8player projekt. „Puno znači svima u hummelu. Timski sportovi su od temeljne važnosti u hummelu, pogotovo rukomet koji je trenutno jako cijenjen u hummelu. Proširili smo broj klubova koje sponzoriramo, a od 2019. godine bit ćemo i službeni partner Svjetske rukometne federacije. Ali ključna stvar je uključivanje fanova i zato je #be8player ključna platforma za nas.“

 

Hummel ima jednostavnu računicu: bez navijača nema rukometa. “Ne želimo biti samo još jedan sponzor, želimo biti uključeni. Želimo komunicirati s navijačima. Želimo ih razumjeti. Što oni žele? Što oni trebaju? Kako oni vide rukomet kao sport? Želimo biti bliže navijačima. Upoznati ih. Vjerujemo kako je bliska veza između navijača, igrača i sponzora i ostalih uključenih, ključna u izgradnji svijetle budućnosti rukometa”, zaključio je Sauermilch.

 

Zato, navijači, spremite se za treće natjecanje za najboljeg navijača i osvojite nagrade!

Be8player

Leave a Reply

Najbolj prodajano