NARUDŽBA

KAKO IZABRATI I NARUČITI PROIZVOD?

U Hummel online trgovini možete odabrati proizvode koji su podijeljeni u različite kategorije. Raspon proizvoda možete suziti pomoću raznih filtara. Klikom na proizvod otvara se više informacija o proizvodu, fotografije proizvoda itd. Zatim možete odabrati proizvod, boju i veličinu. Kliknite gumb kako biste ga dodali u svoju košaricu. Možete nastaviti dodavati proizvode ili kliknuti na košaricu. Ovo će otvoriti stranicu s pregledom narudžbe proizvoda gdje možete dodati količinu ili izbrisati proizvod. Možete birati i dodavati nove proizvode klikom na oznake natrag ili nastavite kupnju. Nakon provjere košarice, kada ste zadovoljni odabirom, kliknite gumb za sljedeći korak, odnosno: na blagajnu ili dovršite kupnju. Proizvode možete jednostavno ukloniti prilikom provjere košarice. Nakon što ste zadovoljni odabirom, kliknite na gumb za sljedeće korake, gdje birate način dostave i plaćanja, te morate ispuniti sva potrebna polja (označena zvjezdicom). Završite kupnju klikom na gumb Kupi sada. Ako ste dovršili cijeli proces, vaša je narudžba prihvaćena i broj vaše narudžbe pojavit će se u online trgovini. Potvrdom narudžbe potvrđujete da ste upoznati s Općim uvjetima poslovanja te da ste na iste izričito upozoreni. Sažetak i pregled narudžbe dobit ćete na svoju e-mail adresu. Nakon obrade narudžbe dobit ćete sve ostale informacije o isporuci vaše narudžbe.

MOGU LI OTKAZATI NARUDŽBU?

U slučaju pogreške, kupac može otkazati narudžbu bez dodatnih troškova unutar 1 sata od primitka elektroničke obavijesti da je narudžba potvrđena, i to email porukom na webshop@hummel.si. Obavezno navesti broj narudžbe i u naslovu poruke napisati: Otkazivanje narudžbe br. 1234567.  Narudžbu možete otkazati i pozivom na broj telefona 041 72 1923 (vrijedi od ponedjeljka do petka od 9:00 do 16:00 sati).

MOGU LI PROMIJENITI NARUDŽBU?

U slučaju da ste pogriješili, najbolje je napraviti novu narudžbu, a o otkazivanju originalne narudžbe nas što prije obavijestiti na webshop@hummel.si.

Nakon što je narudžba konačno potvrđena, obrada se nastavlja. Ponuditelj će potvrđene narudžbe u online trgovini tretirati kao neopozive. Ponuditelj može odbiti narudžbu ako posumnja da je na web stranici došlo do zlouporabe. Potvrdom narudžbe kupac potvrđuje da je upoznat s općim uvjetima poslovanja te da je na iste izričito upozoren.

KAKO MOGU BITI SIGURAN DA JE NARUDŽBA POTVRĐENA?

Ukoliko ste završili proces kupnje klikom na gumb Kupi sada, na svoju e-mail adresu primit ćete sažetak i pregled narudžbe. Ako mislite da niste primili poruku, savjetujemo vam da prvo provjerite neželjenu poštu (spam) i/ili promocije. Ako i dalje ne možete pronaći poruku, postoji mogućnost da ste unijeli krivu adresu e-pošte. U tom slučaju kontaktirajte nas na webshop@hummel.si ili nazovite 041 72 1923.

Ako ste se registrirali i kreirali svoj račun, svoje narudžbe možete pregledavati na svom korisničkom računu.

MORAM LI SE REGISTRIRATI ZA KUPOVINU U ONLINE TRGOVINI?

Ne, u online trgovini možete kupovati bez registracije ili kao gost. Međutim, morat ćete unijeti neke obvezne podatke za kupnju i isporuku.

Preporučamo registraciju, jer ćete s korisničkim računom brže obavljati sljedeće kupnje, moći ćete pregledavati povijest narudžbi, kreirati popise omiljenih proizvoda i prijaviti se na obavijesti.

ŽELIM SE REGISTRIRATI. ŠTO DA NAPRAVIM?

Ukoliko želite kreirati korisnički račun kliknite na link "Prijava" u glavnom izborniku, zatim na stranici za prijavu na link "Registracija" i ispunite obrazac za registraciju. Također možete kreirati svoj račun tijekom postupka naručivanja. U oba slučaja morate unijeti adresu e-pošte i odabrati skrivenu lozinku. S tim podacima se u bilo kojem trenutku u budućnosti možete prijaviti na svoj korisnički račun, gdje možete pregledavati i uređivati ​​svoje podatke i prošle narudžbe.

ZABORAVIO SAM LOZINKU KORISNIČKOG RAČUNA. KAKO DA GA OBNAVIM?

Na početnoj stranici u glavnom izborniku kliknite na "Prijava", zatim unesite svoju e-mail adresu s kojom ste otvorili račun i kliknite na "Zaboravili ste lozinku?". Zatim ćemo vam odmah poslati e-poruku putem koje možete kreirati novu lozinku. Lozinku možete promijeniti prema svojim željama.

MOGU LI NARUČIVATI PROIZVODE KAO PRAVNA OSOBA?

Proizvode možete naručiti kao pravna osoba. Prilikom završetka narudžbe unesite obavezne podatke o tvrtki ili udrugi. U slučaju takve kupnje, obvezujete se da ste ovlašteni izvršiti kupnju u ime Društva. Ujedno jamčite da su uneseni podaci točni.

NARUČIO SAM PROIZVOD, ALI DOBIO SAM PORUKU DA JE RASPRODANO?

U nekim slučajevima može se dogoditi da je proizvod rasprodan do trenutka obrade narudžbe. To se češće događa za vrijeme sezonskih ili drugih sniženja. Nastojimo kupca u što kraćem roku obavijestiti o nedostupnosti proizvoda, a istovremeno ponuditi alternativne proizvode za koje bi kupac mogao biti zainteresiran.

DOSTAVA

TKO ĆE DOSTAVITI MOJU NARUDŽBU?

U Sloveniji i Hrvatskoj naše pakete i pošiljke dostavlja GLS paketna distribucija. Ako dodamo bilo kojeg drugog pružatelja usluge dostave paketa, obavijestit ćemo vas.

KAKO FUNKCIONIRA PROCES ISPORUKE?

Nakon što primimo vašu narudžbu, mi ćemo je obraditi i poslati putem našeg partnera za dostavu. Povjeravamo mu Vaše kontakt podatke (broj telefona + e-mail) kako bi Vas mogao informirati o daljnjim detaljima i vremenu isporuke.

Naš partner za isporuku može zahtijevati potpis prilikom isporuke - preporučujemo da odaberete adresu na kojoj je netko dostupan. Isporuka proizvoda obično se obavlja ujutro. Ukoliko niste na navedenoj adresi u trenutku dostave, dostavna služba će Vam poslati poruku s uputama gdje možete preuzeti paket (paket box), tj.  koga možete kontaktirati da vam ponovno isporuče paket.

KADA ĆU DOBITI PAKET AKO DANAS NARUČIM?

Obično šaljemo narudžbe u roku od 2 do 12 dana. Dostava naših proizvoda ovisi o mjestu gdje se nalaze kupljeni proizvodi. Naši proizvodi se nalaze u Sloveniji i Danskoj. Možete očekivati ​​sljedeće rokove isporuke: Slovenija 1-4 dana, Danska 7-12 dana.

Trudimo se ispoštovati ove rokove isporuke, ali tijekom razdoblja velike količine pošiljaka (uključujući prodaju) isporuke mogu potrajati malo duže. Povremena tehnička ažuriranja naših sustava ili događaji više sile kao što su ekstremni vremenski uvjeti, epidemije, prekidi opskrbnog lanca, znače da su ta vremena isporuke duža. Uvijek se trudimo da nema kašnjenja u isporuci, odnosno da ih bude što manje. Nismo odgovorni za pakete izgubljene ili ukradene zbog bilo kakvih posebnih uputa za dostavu ostavljenih prijevozniku.

GDJE JE MOJA NARUDŽBA?

Nakon što vaša narudžba bude poslana iz našeg skladišta, poslat ćemo vam e-poruku s vezom za praćenje kako biste mogli pratiti proces isporuke.

JOŠ SE ČEKA NARUDŽBA. ŠTO SE DOGAĐA?

Jeste li čekali do predviđenog datuma isporuke? Pričekajte još nekoliko dana da vaša narudžba bude isporučena (posebno u vrijeme velikih gužvi) - naši prijevoznici uvijek naporno rade kako bi vam vašu narudžbu dostavili što prije. Slijedite vezu za praćenje za najnovija ažuriranja.

ŠTO DA UČINIM AKO SE PAKET OŠTETI TIJEKOM ISPORUKE?

Iako je malo vjerojatno da bi se naši proizvodi mogli oštetiti, ova mogućnost ipak postoji:

Jednostavno, fotografirajte oštećeni proizvod i pošaljite na webshop@hummel.si

Ukoliko proizvod nedostaje, provjerite je li pakiranje možda oštećeno ili otvoreno prilikom dostave. Fotografirajte paket (obavezno fotografirajte i nosivu naljepnicu) i pošaljite na webshop@hummel.si

U oba slučaja poslat ćemo vam zamjenski proizvod besplatno, bez pitanja. U slučaju oštećenja proizvoda mi ćemo se pobrinuti za povrat. Sve što trebate učiniti je pripremiti paket za preuzimanje. Preuzet će ga naš partner za dostavu.

KOLIKI SU TROŠKOVI DOSTAVE?

Troškovi dostave i pakiranja:

  • Za narudžbe u vrijednosti do 60 € trošak dostave iznosi 5,99 €.
  • U slučaju osobnog preuzimanja nema troškova dostave i slanja.
  • Ukoliko vrijednost vaše narudžbe prelazi 60 EUR, dostava je besplatna.
  • Dostavna služba može naplatiti dodatnu naknadu za dostavu kod plaćanja u gotovini prema važećem cjeniku pojedinog dostavljača.
VRŠITE DOSTAVU TIJEKOM VIKENDA I PRAZNIKA?

Vikendom i praznikom ne vršimo dostavu, tako da će vaša narudžba biti spremna za isporuku u sljedeća 1-2 radna dana.

POVRATI I ZAMJENE

JEDAN OD NARUČENIH PROIZVODA JE OŠTEĆEN ILI NEDOSTAJE. ŠTO UČINITI?

U Reaktu cijenimo zadovoljstvo korisnika, ali ponekad se događaju nezgode za koje se unaprijed ispričavamo. Kontaktirajte naš odjel za podršku na webshop@hummel.si. Rado će vam pomoći s povratom novca ili zamjenom za drugi proizvod(e).

Iako je malo vjerojatno da bi se naši proizvodi mogli oštetiti, ova mogućnost ipak postoji:

  • Jednostavno fotografirajte oštećeni proizvod i pošaljite na webshop@hummel.si
  • Ukoliko proizvod nedostaje provjerite je li pakiranje možda oštećeno ili otvoreno prilikom dostave. Fotografirajte oštećeni dio paketa iz više kutova, uključujući i obavezno naljepnicu dostavljača, te pošaljite na webshop@hummel.si

U oba slučaja poslat ćemo vam zamjenski proizvod besplatno, bez pitanja. U slučaju oštećenja proizvoda mi ćemo se pobrinuti za povrat. Sve što trebate učiniti je pripremiti paket za preuzimanje. Preuzet će ga naš partner za dostavu.

U slučaju da proizvod nedostaje, provjerite svoju e-poštu prije nego kontaktirate našu službu za korisnike jer je moguće da je vaša narudžba poslana u zasebnim paketima i da je možda već na putu ili čeka otpremu. Proizvod(i) koji ste naručili možda neće biti odmah na zalihi.

Ako ste unutar nekoliko dana poslali više narudžbi koje ispunjavaju uvjete za besplatnu dostavu i imaju istu adresu za dostavu, vaše su narudžbe možda kombinirane i podijeljene u više paketa. Ako su podaci o praćenju za svaku narudžbu koju ste predali isti, moći ćete vidjeti jesu li otpremljene zajedno.

Ako se neki od vaših proizvoda isporučuju iz drugog skladišta, njihovo vrijeme isporuke može biti drugačije.

Ako neki artikl nedostaje u vašoj narudžbi, javite nam u roku od 8 dana od isporuke vaše narudžbe i mi ćemo se potruditi da vam pomognemo i riješimo problem.

PAKET JE OŠTEĆEN. ŠTO DA NAPRAVIM?

To se događa vrlo rijetko, ali naravno postoji mogućnost oštećenja paketa tijekom transporta. Još je rjeđi slučaj da neki od proizvoda nedostaje. U tim slučajevima morate odmah zatražiti od kurira da pisanim protokolom potvrdi status pošiljke. Fotografirajte oštećenja na paketu, uključujući naljepnicu s otpremnicom i provjerite jesu li svi proizvodi isporučeni. Obavijestite nas o situaciji na webshop@hummel.si

NISAM ZADOVOLJAN ISPORUČENOM NARUDŽBOM? ŽELIM JU VRATITI.

Bez problema. Ukoliko proizvod ne odgovara, možete ga vratiti bilo kada u roku od 30 dana od dana primitka narudžbe i zatražiti zamjenu ili povrat novca. Bez pitanja. Ali! Da, uvijek postoji ali.

Svi vraćeni artikli moraju se poslati u izvornom stanju i pakiranju, uključujući oznake, npr. morate vratiti cipele s originalnom kutijom za cipele. U malo vjerojatnom slučaju da nam se artikl vrati u nezadovoljavajućem stanju, vratit ćemo vam ga o vašem trošku, osim ako je artikl uništen, oštećen, izgubljen ili se njegova količina smanjila bez vaše krivnje.

Kada odlučite raskinuti ugovor, artikle ne smijete nesmetano koristiti. Možete pregledati i testirati stavke u mjeri u kojoj je to potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja. Vi ste odgovorni za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje rezultat ponašanja koje nije apsolutno neophodno za određivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.

O povratu kupnje nas obavijestite e-poštom na webshop@hummel.si.

Jedini trošak koji potrošač snosi prilikom odustajanja od ugovora je trošak povrata robe (koji se u slučaju dostave naplaćuje prema cjeniku dostavne službe i ovisi radi li se o pošiljci/ paketu/teretu). Artikl je potrebno vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 8 dana od slanja obavijesti o odustajanju od ugovora (kupnje).

ODLUČIO SAM ODUSTATI OD UGOVORA. IMATE LI DODATNE PREPORUKE?

Budući da prilikom online kupnje nije moguće fizički pogledati i opipati proizvode, kupcu omogućujemo povrat proizvoda (unutar zakonskih okvira i uvjeta poslovanja internetske trgovine). Proizvodi koji su kupljeni na daljinu ne smiju se koristiti tijekom razdoblja koje je zakonski predviđeno za odustanak od ugovora. Kupac ima tu mogućnost jer proizvod nije ispunio očekivanja. Evo nekoliko preporuka:

  • Prvo pažljivo otvorite paket i čuvajte ga dok ne budete sigurni da je proizvod pravi.
  • Isprobajte veličinu proizvoda, ako se radi o donjem rublju, kupaćim kostimima, kupaćim hlačama, kratkim hlačama za treniranje s podstavom, čarapama itd. nemojte testirati proizvode na goloj koži, već kroz drugu odjeću.
  • Nemojte isprobavati/nositi cipele, tenisice ili japanke bez čarapa.
  • Ne uklanjajte originalnu etiketu dok niste 100% sigurni da vam proizvod odgovara.
  • Rabljeni proizvod nije podložan povratu ako postoje vidljivi znakovi korištenja (prljavština, prašina, mrlje, ogrebotine, miris koji nije izravno povezan s proizvodom itd.).
  • Ne perite proizvod u perilici dok niste 100% sigurni u njegovu prikladnost.
  • U slučaju povrata molimo Vas da nas prethodno pismeno obavijestite na e-mail adresu webshop@hummel.si.
  • Robu uvijek vratite na adresu: Reakt d.o.o. PE shop hummel, Šaleška 1, 3320 Velenje, Slovenija

 

Sve troškove vezane uz povrat proizvoda snosi kupac. Ne prihvaćamo i odbijamo preuzeti pošiljke s otkupninom.

GDJE MOGU VRATITI CIJELU NARUDŽBU ILI POJEDINAČNI PROIZVOD?

Proizvode možete vratiti osobno ili poštom na adresu:

trgovina hummel Velenje | Šaleška cesta 1 | 3320 Velenje | Slovenija | 041 72 1923 | webshop@hummel.si

Nemojte slati pakete s potvrdom o otkupnini jer će biti odbijeni.

ŽELIM ZAMIJENITI PROIZVOD/E ZA DRUGI MODEL, BOJU ILI VELIČINU?

Bez problema. Javite nam se na e-mail webshop@hummel.si:

Proces zamjene bit će brži ako navedete sljedeće podatke: ime i prezime, broj narudžbe ili računa, broj mobitela i prije svega ono što želite zamijeniti. Pošaljite nam novi kod modela s bojom i veličinom koju želite, također možete priložiti poveznicu ili fotografiju proizvoda ako vam tako više odgovara.

DA LI JE MOGUĆA ZAMJENA PRI DOSTAVI?

Naš tim za podršku dogovorit će razmjenu s dostavnom službom. Zapakirajte proizvode za povrat. Kada novi paket bude isporučen, predat ćete povrat dostavljaču. Dostava zamijenjenog proizvoda je besplatna, ali se naplaćuje trošak povrata proizvoda koji iznosi 5,99 €.

DOBIO SAM PROIZVODE KOJE NISAM NARUČIO! ŠTO URADITI?

Uvijek težimo najboljem. Ponekad se dogode greške. Nenamjerno. Ako ste primili krivi proizvod, obavijestit ćemo našeg partnera za dostavu, koji će krivi proizvod zamijeniti ispravnim. Ispravna isporuka je naša briga, tako da troškovi zamjene ostaju na nama.

Ako u nekim slučajevima ne možemo poslati ispravan proizvod, osigurat ćemo puni povrat novca.

ŠTO TREBA UČINITI AKO ŽELIM VRATITI ARTIKL KOJI SAM VEĆ KORISTIO?

Robu koju nudimo i prodajemo nabavljamo direktno od dobavljača ili njihovih distributera, stoga očekujemo najveću moguću kvalitetu u području sportske obuće i tekstila. Rabljeni proizvodi se ne mogu vratiti, osim u slučaju fizičkog nedostatka, odn reklamacije proizvoda.

ŽELIM REKLAMIRATI PROIZVOD. ŠTO DA NAPRAVIM?

Za kupljeni proizvod,u slučaju oštećenja, možete reklamirati materijalni nedostatak.

U slučaju materijalnog nedostatka, reklamaciju proizvoda možete napravi u roku od dva mjeseca od otkrića materijalnog nedostatka (međutim, kada otkrijete nedostatak, više ne koristite proizvod) te po vlastitom izboru zatražiti popravak kvara ili povrat dijela plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili zamjenu robe novom robom bez greške ili povrat plaćenog iznosa. U obavijesti o pogrešci morate točno opisati pogrešku i dopustiti nam da pregledamo proizvod.

Zatim fotografirajte oštećeni proizvod iz više kutova. Pokušajte smanjiti veličinu fotografija na maksimalnu veličinu do 300 KB. Obavijest o reklamaciji i fotografije (u privitku, a ne u poruci) uz račun i/ili broj narudžbe pošaljite na e-mail adresu webshop@hummel.si. Nakon pregleda fotografija obavijestit ćemo Vas o daljnjim postupcima. 

Po potrebi ćemo Vam poslati obrazac za povrat/reklamaciju koji ćete dobiti na e-mail te gatrebate  ispuniti i priložiti uz robu. Priložite i račun. Reklamacije koje nemaju odgovarajuću dokumentaciju (npr. račun) se ne razmatraju. U svakom slučaju robu morate vratiti (osobno ili putem pošte/paketne dostave) kako bismo mogli pokrenuti postupak reklamacije, osim u slučaju kada procijenimo da povrat nije potreban. Ne prihvaćamo nikakve povrate reklamirane robe koja ima bilo kakvu otkupnu vrijednost nakon primitka od bilo kojeg pružatelja transportnih, poštanskih ili logističkih usluga.

 

Ukoliko greška nije sporna, udovoljit ćemo Vašem zahtjevu najkasnije u roku od osam dana. Ukoliko postoji spor oko pogreške, a smatramo da je zahtjev nerazuman, ili ne možemo bez fizičkog pregleda dati adekvatnu ocjenu reklamacije, pismeno ćemo Vam odgovoriti u roku od 8 dana.

VRATIO SAM PROIZVOD. KADA ĆU DOBITI POVRAT NOVCA?

Proces povrata će biti brži ako uz obavijest o odustajanju od ugovora ili povratu proizvoda navedete sljedeće podatke: ime i prezime, broj narudžbe ili računa, broj mobitela, broj bankovnog računa (IBAN ) i bankovni SWIFT kod. Još jednom provjerite jesu li podaci točni. Imajte na umu sljedeće:

  • Može proći do 15 dana dok vaša narudžba ne stigne u naše skladište i dok se kupčev povrat ne obradi.
  • Može proći do 10 radnih dana dok se povrati ne pojave na vašem računu.

4. CIJENE I NAČIN PLAĆANJA

JESU LI ONLINE CIJENE I POPUSTI ISTI KAO U TRGOVINI?

Redovne cijene su iste u fizičkim i online trgovinama. Popusti i akcije mogu biti različiti.

MOGU LI POPUSTE ZBRAJATI?

Popusti, promotivni kodovi i ostale pogodnosti se ne zbrajaju, osim ako nije izričito drugačije navedeno u web trgovini.

NA KOJE SE PROIZVODE ODNOSI PROMOTIVNI KOD?

Promotivni kôd primjenjuje se na oglašavani set proizvoda ili robnu marku. Prilikom dodavanja proizvoda u košaricu i korištenja promo koda, iznos za proizvode koji su dio promotivne akcije/popusta automatski se umanjuje za oglašenu vrijednost promotivne kampanje. Kao opće pravilo, promotivni kodovi nikada se ne primjenjuju na pakete i poklon bonove, osim ako nije drugačije navedeno.

KAKO KORISTITI KOD ZA POPUST?

Promotivni kod/kupon za popust može iskoristiti svaki kupac, bez obzira da li je registriran ili kupuje kao gost. Kupon možete iskoristiti samo kada ste u košaricu dodali barem 1 proizvod na koji se odnosi promo kod/kupon. Tijekom procesa kupnje pojavit će se opcija "Iskoristi kupon kod" gdje je potrebno unijeti ili kopirati kod u polje i kliknuti na gumb. Sustav automatski obračunava popust na kraju kupnje.

KOD ZA POPUST NE RADI. ZAŠTO?

Ako vaš kod za popust ne radi, to je zato što:

- Je valjanost koda za pomoć/kupona ili promotivne kampanje istekla.
- Je promotivni kod/kupon/vaučer već iskorišten te stoga ne vrijedi.
- Je promo kod/kupon primijenjen na drugi korisnički račun.
- je promo kod/kupon povezan s minimalnim ili maksimalnim iznosom narudžbe.
- Promo kod/kupon ne vrijedi za određeni proizvod ili marku.

Naravno, za sva pitanja i pojašnjenja stojimo na raspolaganju i na webshop@hummel.si

KOJI SU NAČINI PLAĆANJA?

Možete birati između različitih načina plaćanja i to: pouzećem, ili gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja robe (dostava uz GLS paketnu distribuciju), , plaćanje po predračunu (potvrda narudžbe se šalje na e-mail adresu), putem Paypal sustava plaćanja, platnom ili kreditnom karticom.

KADA ĆE MOJA KREDITNA KARTICA BITI TEREĆENA?

Iznos za kupnju naručenih proizvoda bit će rezerviran na Vašoj kartici. Kartica će biti terećena tek kada se proizvodi isporuče, u iznosu navedenom u narudžbi.

DA LI JE MOGUĆE PLAĆANJE NA RATE?

Trenutno nemamo mogućnost plaćanja na rate, ali ozbiljno razmatramo i tu opciju. Obavijestit ćemo vas čim ova opcija kupnje bude dostupna.

HOĆU LI DOBITI RAČUN ZA SVOJU NARUDŽBU?

Naravno, na svoju e-mail adresu dobit ćete račun u elektroničkom obliku, u pdf formatu. Paketima ne prilažemo ispisane račune u fizičkom obliku.

IZBOR VELIČINA

KAKO DA ODABEREM PRAVU VELIČINU ODJEĆE I OBUĆE?

U odabiru prave veličine odjeće možete si pomoći tablicom mjera koju možete pronaći na stranici proizvoda. Tablica sadrži različite mjere na temelju kojih možete odrediti veličinu vašeg proizvoda: tjelesna visina, opseg prsa (mjerite opseg ispod pazuha), opseg struka (mjerite u najužem dijelu struka, ali svakako iznad kukova), obujam bokova (mjerite u najširem dijelu kukova), nogavica ili rukava (mjerite s unutarnje strane ruke (od pazuha do zapešća) ili noge (od prepona do gležnja) i duljinu stopala (mjerite od pete do prstiju). Sve mjere su u cm.

RAZNO

ŽELIM SE PRETPLATITI ZA PRIMANJE E-NOVOSTI?

Za pretplatu na primanje e-novosti ispunite obrazac u pop-up prozoru sa svojom e-mail adresom.

PRIJAVIO SAM SE NA E-MAILOVE, ALI IH NE PRIMAM?

Nakon što se prijavite na e-novosti, na vašu e-mail adresu šaljemo poruku s aktivacijskim linkom. Vaša prijava će biti uspješna i aktivirana tek kada kliknete na dobiveni link. Ako ste sve ovo napravili, onda je moguće da je naša poruka završila u spamu ili pretincu za promocije. U tom slučaju molimo da nas dodate u svoj imenik i listu sigurnih pošiljatelja.

KAKO SE ODJAVITI OD PRIMANJA E-NOVOSTI?

U svakom trenutku možete se odjaviti od primanja e-novosti. To možete učiniti klikom na tekst "ODJAVA" u podnožju primljenog e-maila.

KAKO DA PODIJELIM SVOJE PRIJEDLOGE I/ILI PRITUŽBE?

Ozbiljno shvaćamo svoj posao i najčešće pružamo odličnu uslugu, ali svjesni smo da nismo bez grešaka. Ako imate prijedlog, kritiku ili pohvalu, javite nam na info@hummel.si