Prema mišljenju danskih potrošača, Hummel je prepoznat kao najodrživija marka odjeće u Danskoj
Za Hummel je ponovno stiglo priznanje koje potvrđuje našu predanost održivosti i odgovornom poslovanju. Po četvrti put u pet godina, hummel je od strane danskih potrošača prepoznat kao najodrživija marka odjeće u Danskoj u Sustainable Brand Index™ 2024.
Izvršni direktor Hummela, Allan Vad Nielsen, kaže: "Iako neprestano težimo novim ciljevima, potpuno smo svjesni važnosti rasta zdrave i odgovorne tvrtke u isto vrijeme." Prošle smo godine postigli važnu prekretnicu jer je inicijativa Znanstveno utemeljeni ciljevi (SBTi) potvrdila naše klimatske ciljeve, a također smo proširili naš sporazum s Međunarodnim sporazumom u Bangladešu i Pakistanu. To doista podupire naše ambicije i predanost našim potrošačima.”
SBTi je potvrdio Hummelove ciljeve za smanjenje emisija stakleničkih plinova iz opsega 1 i 2 za 60% do 2031. u odnosu na početnu vrijednost 2021. Osim toga, obvezali smo se smanjiti emisije stakleničkih plinova iz opsega 3 iz kupljenih dobara i usluga za 55% po proizvodu kupljenom tijekom istom vremenskom razdoblju.
Povjerenje i priznanje naših danskih potrošača za nas su neprocjenjivi
Povjerenje i priznanje naših danskih potrošača za nas su neprocjenjivi. Od srca vam zahvaljujemo na podršci i povjerenju. Igrajmo se! Ovaj uspjeh nije samo priznanje za Hummel, već i dokaz da sportom možemo mijenjati svijet na bolje. Naša predanost održivosti i odgovornom poslovanju ostaje snažna, a uz podršku naših potrošača nastavit ćemo stvarati pozitivne promjene u industriji i šire. Hvala vam što ste dio našeg putovanja.
Sustainable Brand Index™
Sustainable Brand Index™ najveća je neovisna studija brendova u Europi u području održivosti. Uključuje gotovo 1.600 brendova, 36 industrija i 80.000 potrošača iz 8 zemalja. Ova sveobuhvatna studija pruža dubinski uvid u to kako potrošači percipiraju napore robnih marki u pogledu održivosti i naglašava važnost održivog poslovanja u današnjem društvu.