Uronite u svijet danske marke hummel, koja je već stoljeće sinonim za sport, prijateljstvo i inovacije.
Osnovan 1923. godine, Hummel je stvorio jedinstvenu nišu na tržištu sporta i stila života, kombinirajući svoje bogato naslijeđe s fokusom na budućnost. Ovo je putovanje kroz izvanrednu povijest i etos hummela, brenda koji vjeruje da može: "Promijeniti svijet kroz sport!" (»Change the world through Sport«)
Nasljeđe inovativnosti i timskog duha
Od ranog razvoja jedne od prvih kopački Alberta Messmera, Hummel je uvijek bio na čelu sportskih inovacija.
Bernhard Weckenbrock učvrstio je hummelov identitet uvođenjem kultnih strijelica 1956., čineći ga prepoznatljivim brendom na terenu i izvan njega. Hummelov karakter definiran je timskim radom, hrabrošću te (danskim) duhom jednakosti i uključenosti. Ovaj etos je vidljiv u svakom proizvodu, sponzorstvu i inicijativi koju poduzima robna marka Hummel.
Desetljeća sportske izvrsnosti
Hummelovo putovanje kroz stoljeće obilježeno je značajnim prekretnicama koje odražavaju njegovu predanost sportu i uspjehu te njegovu sposobnost prilagodbe.
Od sponzoriranja njemačkog tima Duisburg 1968. do lansiranja svoje prve kolekcije sportske odjeće 1969., Hummel je dosljedno pomicao granice onoga što sportski brend može postići. Sponzorstvo danske reprezentacije 1979., partnerstvo koje je trajalo do 2004., naglašava Hummelovu duboku povezanost s nacionalnim ponosom i sportskom izvrsnošću.
Sila koja postavlja trendove
Pod novim vlasništvom Thornico holdinga, Hummel je 1999. godine ušao u novu eru s Christianom Stadilom na čelu.
Stadilova vizija ponovno je uvela hummlov izvorni sportski stil na modno tržište i postavila marku kao trendsetera u sportskoj modi. Proslava 90. godišnjice Hummela 2013., ponovnim uvođenjem retro stila i osvježavanjem arhivskih stilova i dizajna, pokazala je sposobnost brenda da poštuje svoju prošlost dok gleda u budućnost.
Globalna partnerstva i društveni utjecaj
Nedavna povijest Hummela obilježena je značajnim sponzorstvima i inicijativama koje odražavaju njegov globalni doseg i društvenu svijest.
Sponzoriranjem španjolskog velikana Real Madrida u kasnim 80-ima, škotskog Rangers F.C. u 2018., zatim sponzorirajući IHF i EHF- obje međunarodne rukometne federacije te nogometne saveze i klubove posljednjih godina, kao što su: Danska, Everton, Southampton, Betis Sevilla, FC Koln, Werder Bremen, hummel ostavlja trag na svjetskoj sportskoj sceni. Predanost brenda inkluzivnosti i osnaživanju dodatno je dokazana sudjelovanjem na World Pride Copenhagen 2021. i EuroGames u ulozi glavnog sponzora.
Budućnost izgrađena na naslijeđu i inovacijama
Kako Hummel korača u budućnost, nastavlja njegovati svoje nasljeđe dok pomiče granice inovacije i društvene odgovornosti.
Otvaranje nove vodeće trgovine u Aarhusu i ujedinjenje svih hummel brendova pod jednim krovom 2022. označava novo poglavlje u Hummel priči. Hummel je spreman za daljnji rast i utjecaj.
LET`S PLAY
Hummelova misija je promijeniti svijet kroz sport, utakmicu po utakmicu. Sa 100-godišnjim naslijeđem, hummel poziva sve da se pridruže slavljenju sporta, timskog rada i težnji za društvenim promjenama. Bilo na terenu ili u zajednici, hummel vjeruje u moć sporta da ujedini, nadahne i napravi razliku. Igrajmo se i mijenjajmo svijet zajedno kroz sport.
Let`s Play and Change the world through Sport. Together
Change the world through Sport
hummel Company Karma
Hummel Company Karma uključuje 3PM (ljudi, planet, svrha i materijali). Saznajte više gore
1535 klubova - jedan dres reprezentacije 🔴⚪️
Predstavljamo danski dres za Euro 2024., odajući počast svim lokalnim nogometnim klubovima. Ime svakog kluba otisnuto je s unutarnje strane, dočaravajući duh živahne danske nogometne zajednice. Tek prvi koraci na terenu matičnog kluba, gdje su se sklapala prijateljstva i ostvarivali snovi. Ujedinjeni u našoj ljubavi prema ovoj maloj kožnoj lopti - esenciji radosti i jedinstva, ovo je mjesto gdje su nacionalni heroji dobili svoj početak i ovo je mjesto gdje se rađaju zvijezde sutrašnjice.