OPĆI UVJETI

  1. NAČIN I UGOVOR O KUPNJI
  2. NAČIN PLAĆANJA
  3. CIJENE
  4. REGISTRACIJA KORISNIKA
  5. DOSTAVA I VRIJEME ISPORUKE
  6. POVRAT ROBE
  7. REKLAMACIJE
  8. REKLAMACIJA PROIZVODA, OŠTEĆENJA TIJEKOM TRANSPORTA
  9. VRIJEME ISPORUKE
  10. OGRANIČENA ODGOVORNOST
  11. OGRANIČENO PRAVO KORIŠTENJA
  12. PRAVILA PRIVATNOSTI
  13. KUPOPRODAJNI UGOVOR
  14. ŽALBE I SPOROVI

OPĆI UVJETI KUPNJE U ONLINE SHOPU hummel.si

Sadržaj web stranice hummel.hr je u vlasništvu poduzeća Reakt d.o.o. (u daljnjem tekstu: davatelj). Korištenjem web stranice hummel.hr korisnik prihvača objavljene opće uvjete posla, koji definiraju rad web stranice hummel.hr, korisničkih prava, obveze pružatelja usluga i uzajamnog poslovnog odnosa.

Opći uvjeti sastavljeni su u skladu s važećim slovenskim zakonodavstvom.

Reakt d.o.o. zadržava pravo izmjene općih uvjeta poslovanja na web stranicama hummel.si u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave. Bilo kakve izmjene općih uvjeta poslovanja su obvezujuće za korisnike.

NAČIN KUPNJE

Postupak kupnje

  • U online shopu možete pronaći željeni proizvod i kliknite na njega. Otvori se vam nakupni izbornik, tako zvana košarica, gdje možete pronaći detaljnije informacije o proizvodu, sastavu, cijeni, posebnim cijenama, o vrijemenu trajanja akcije, troškove, dostavu i veličine proizvoda koji su na lageru. Ako želite imati isti proizvod u više veličina, trebate za svaku veličinu obaviti/ponoviti proces narudžbe u košaricu.

U ovom koraku morate odrediti količinu i boju, ako je proizvod dostupan u nekoliko kombinacija boja. Kupnju nastavljate klikom »dodaj u košaricu«.

  • Za više proizvoda možete nastaviti s kupovinom (klik na »nastavi s kupnjom«) ili završite kupnju (klik na »završi kupnju«).

Ako ste slučajno propustili željeni iznos ili boju, klik na link »Edit« ažurirate željenu količinu i nastavite s kupnjom. Ovdje je navedena cijena svakog proizvoda, troškovi dostave i iznos poreza na dodanu vrijednost. Klik na »zavši kupnju« vodi vas na sljedeći korak. Proces kupnje može biti prekinut u bilo koje vrijeme.

  • Ispuniti trebate podatke za račun. Polja označena zvjezdicom su obvezna. U ovom koraku, možete se registrirati na web stranici i stvoriti svoj račun i / ili označite da želite primati e-vijesti. Označite način plaćanja i provijerite poredak. Ako imate kupon za popust, možete to ispuniti u ovom koraku. Ako nam želite još nešto komentirati, možete to učiniti tako, da upišete tekst u kutiju: Ostavi nam komentar. Košarica se u ovom koraku također može dopuniti ili prazniti klikom na »dopunite košaricu«.
  • Ako su vaši podaci prihvaćeni, u online shopu pisati će »vaš poredak je primljen« sa brojem vašeg poredka. Na vašu e-mail adresu, dobit ćete sve podatke o kupnji. Svi ostali postupci opisani su u općim uvijetima.
  • Na web stranici hummel.si mogu se kupiti proizvodi koji su prezentirani u online shopu, Ove proizvode može kupac iz Hrvatske prodati trećoj osobi u Hrvatskoj. Kupnja je također moguća za kupce iz Slovenije i Bosne i Hercegovine.
  • Naručivanje u online shopu hummel.si dodjeljuje se, kada korisnik dobiva automatsku obavijest preko e-pošte.
  • Ova elektronska obavijest nije certifikat, da je otprema u tijeku. Poredak će biti potvrđen najkasnije dva radna dana nakon dodjele poredka putem e-maila, SMS-a ili telefonskog poziva.
  • Kupac ima jedan(1) sat opciju otkazati narudžbu.
  • Kada je vaša narudžba u roku od sat vremena konačno potvrđene, obrada se nastavlja. Ponuđač će potvrđene narudžbe u online shopu hummel.si smatrati neopozive. U slučaju pogreške kupac može bez ikakvih dodatnih troškova otkazati narudžbu, u vremenu za primanje e-mail poruke, da je narudžba potvrđena.
  • Davatelj može odbiti ugovor, ako se sumnja da je došlo do zloupotrebe web stranice hummel.si. Potvrdom narudžbe kupac potvrđuje, da je bio upoznat s općim uvjetima.
  • Pregled dostupnosti proizvoda u košarici je informativnog karaktera i mogu čekati odobrenje promjene obradu naloga. U nekim slučajevima, može se dogoditi da jedan od naručenih proizvoda davatelj ne može poslati odmah, jer je on već prodan. O daljnjoj dostupnosti proizvoda kupac dobiva obavijest u što kraćem razdoblju, u kojem se koriste kontaktni podaci. Ukoliko ponuđač nema robe na lageru, a roba se nalazi na lageru dobavljača, kupca ćemo promptno informirani o dostavi robe . Ako je rok isporuke nerazumno dug i / ili duži od razdoblja koje kupac ne želi čekati, može obavijestiti ponuditelja putem e -maila na velenje@hummel.si, te će isti biti uklonjen iz ugovora i vratiti kupcu već plaćeni iznos.
  • Ponuđaču roba, koja je na lageru ili koja dolazi od ponuditelja što je prije moguće u dogovorenom roku pripreme robu, otpreme te r-mailom obavijesti kupca. Davatelj u tom e-mailu obavijestiti kupca o politici povrata robe gdje se obratiti u slučaju kašnjenja u isporuci te gdje se obratiti u slučaju žalbe.

Darovi

Kupac iz Slovenije, može kupljene predmete dati trečoj osobi kao dar. Za osobu koja želi dar, kupac mora imati adresu dostave u Sloveniji. Pružatelj će se pobrinuti za dostavu darova obdarjencu nakon plaćanja računa od strane kupca. Za učinkovitu dostavu darova, najbolje je da se obratite kupcu e-mail usluga velenje@hummel.si i / ili broj mobitela +386 (0) 41 72 - 1923.

Poklon bon

Kupac iz Slovenije može naručiti i kupiti bon za trgovine hummel u apoenima od 10, 20 i 50 eura. Bon se može unovčiti u prodavaonicama Hummel u Velenju i Ljubljani u BTC-u dvorani 12, u kojoj je taj fratar "Corner", tvrtka Mega let d.o.o.. Bon će biti dostavljen u roku od 2-3 radnih dana.

2.PLAĆANJE

* Plaćanje pouzečem (dostava Posta Slovenije ili DPD)

* Plaćanje računa nakon potvrde Reakt, d.o.o. o dostupnosti robe

Prodavatelj je dužan izdati račun sa svim toškovima.

3.CIJENE

Cijene su u kunama. Sve cijene uključuju PDV.

Prodavatelj račun šalje zajedno sa dostavom robe. Cijena proizvoda povećat će se za iznos shippinga, ako je 4,60 eura, a poštanske pristojbe za prijenos kupoprodajne cijene koju naplaćuje Post Slovenije u cijeni (0,98 eur do 100 eur kupi i 1% od kupnje preko $ 100) osim u slučajevima kada davatelj omogućuje besplatnu dostavu.

U slučaju da su promjene cijena zbog globalne naravi online poslovanja ili bilo koji drugi razlog, tijekom obrade ugovora, ponuđač će djelovati u skladu s važećim zakonima i propisima u RS-u i u pravcu obostranog zadovoljstva ponuditi najbolje rješenje.

Kupoprodajni ugovor između davatelja i kupca zaključuje se u trenutku kada kupac potvrđuje narudžbu (primanje e-mail kojim se potvrđuje red). Tada su zaključeni svi uvjeti i cijene koje se primjenjuju na obje strane.

Cijene su važeće u vrijeme dodjele, bez obzira na mogućnost da cijena akcija u vrijeme ponude i isporuke robe. Popusti se ne zbrajaju. Princip je korištenje najvišeg objavljenog rabata. Ako ste kao pobjednik u nagardnoj igri ili bilo na koji drugi način stekli pravo na popust, na kupnju određenog proizvoda može se smatrati samo najviši popust. Na primjer: Imaš promotivni kupon na 15%, a proizvod je već smanjen za veći postotak, vaš kupon ne može biti iskorišten.

Ove cijene vrijede samo za kupnju putem Interneta hummel.si i nisu nužno iste u drugim prodajnim aktivnostima i prodajnim mjestima davatelja.

4 REGISTRACIJA KORISNIKA

U online shopu Hummel.si se prijavljujete kao registrirani korisnik. Sadržaj od online trgovine su dostupni anonimnim korisnicima. Registrirani korisnici u postupku registracije prenose potrebne podatke. Svaki registrirani korisnik dobiva svoje korisničko ime i lozinku, što je u tajnosti. Korisnik je dužan osigurati, da vaše korisničko ime i lozinka koristi isključivo osoba koja je u ovlasti tvrtke. Svaki korisnik je odgovoran za sadržaj koji je unijela na strane hummel.si.

5.DOSTAVA I VRIJEME ISPORUKE

Svi proizvodi koji su na lageru, isporuka iz naše tvrtke je u roku od 2 do 14 radnih dana od dana potvrde Vaše narudžbe. Ako je proizvod iz zaliha narudžbi, rok isporuke informira kupca u 2-5 radnih dana. Proizvodi će biti isporučeni u skladu s ugovorom.

Dostava u inozemstvo

Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcima i iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Dostava se vrši putem usluge obično Posta Slovenije ili po dogovoru. Iznos dostave ovisi o zemlji i težini predmeta primatelja, ali općenito je poštarina 10 eura. Kupac će dobiti e-mail poruku koja će identificirati dodatne troškove, kao što su isporuke, itd.. i tek nakon pregleda i potvrde kupca roba će biti isporučena.

6.POVRAT ROBE

Svaki kupac ima pravo raskinuti ugovor. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), potrošač ima pravo na 14 dana od dana primitka robe davatelja kupac obavještava, da odustaje od ugovora bez davanja bilo kakvih razloga za takvu odluku.

Davatelj predlaže da kupac obavjesti putem e-maila na: velenje@hummel.si

Smatra se da je poruka pravodobna ako je pošiljka isporučena na vrijeme. Jedini trošak nastao od strane potrošača u vezi s otkazom ugovora je izravnih trošak dostave i povrata robe. Povratak primljene robe smatrat će se da povrat robe. Ako je kupac odustao od ugovora, dobavljač je dužan vratiti sve uplate najkasnije u roku od 30 dana od primitka robe.

Proizvod mora biti neiskorišten, neoštećen, u istoj količini, u originalnoj ambalaži i imati važeći račun. Ukoliko bilo koji od ovih uvjeta nije ispunjen, proizvod će se vratiti kupcu na njegov trošak. Neprihvaćanja vraćenog proizvoda, kupca neće osloboditi obveze plaćanja.

Iznos će biti vraćen u roku 30 dana putem poštanskih uplatnica ili na vaš bankovni račun, kojega morate navesti u svom zahtjevu priložene vraćene robe. Za detaljnije informacije o postupku za povrat proizvoda, molimo nazovite +386 (0) 41 72 - 1923.

Upute za vraćanje robe:

Budući da prilikom kupovine online proizvoda ne možete vidjeti fizički izgled i dojam, omogućujemo kupcu vraćanje robe (unutar zakonskih okvira i radnim uvjetima online trgovine hummel.si). Proizvodi koji su kupljeni na udaljenosti ne bi trebao biti korišten tijekom pravno namjeravanog povlačenja. Kupac ima mogućnost jer je proizvod bio u skladu s očekivanjima. Evo nekoliko savjeta:

  • Prvo, pažljivo otvorite paket i zadržati ga do trenutka kada ste sigurni da je proizvod uredu.
  • Testirajte veličinu proizvoda, ako je u pitanju donje rublje, kupaći kostim, hlače za kupanje, kratke hlače s podstavom, čarape, itd.. Ne oblaći proizvode na golu kožu ili preko druge odjeće.
  • Cipele, unutranje cipele ili papuče ne pokušavaj obući bez čarapa.
  • Ne ostranjuj izvornu naljepnicu, sve dok niste 100% sigurni da proizvod zadovoljava
  • Polovni proizvod nije pogodan za povrat novca jer su vidljivi tragovi korištenja (prljavštine, prašine, mrlje, ogrebotina, itd..).
  • Ne perite proizvod u perilici dok niste 100% sigurni da odgovara
  • U slučaju povrata, molimo vas da nas prije pismeno obavijestite na e-mail adresu velenje@hummel.si.
  • Roba se uvijek vraća na: Reakt d.o.o. PE trgovina hummel, Šalek 1, 3320 Velenje.

U slučaju oštećenja, vidjeti dio o žalbi.

Sve troškove, vezane za povrat artikla, plaća kupac. Za vraćene artikle ne primamo pošiljke s otkupninom.

7. REKLAMACIJE

Kupac može za svaki kupljen proizvod, u slučaju pogreške, zahtjevati reklamaciju iz administrativne pogreške.

Pogreška nakon ZVPot Index:

  • ako roba nema svojstva koja su potrebna za normalno korištenje i transport
  • ako nema svojstva koja su potrebna za specifičnu uporabu za koju je kupac kupuje
  • ako nema svojstva i odlike koje su izričito ili implicitno dogovorene ili propisane
  • ako prodavatelj isporučuje proizvod koji se ne podudara sa uzorkom ili modelom, osim ako je prikazan uzorak ili model samo za informativne svrhe.

Od administrativne pogreške, kupac može reklamirati proizvod u roku od dva mjeseca od otkrivanja greške. Onda po vlastitom izboru zahtijeva uklanjanje pogreške ili otplatu dio uplaćenog iznosa u odnosu na grešku ili zamijeniti robu s novim ili povrat uplaćenog iznosa. Kupac mora točno opisati grešku na proizvodu i dopustiti davatelju da pregleda proizvod..

Ako pogreška nije sporno, mi ćemo u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam dana, potvrditi zahtjev kupca. Ako ne postoji spor o pogrešci, ponuditelj će u istom roku dati kupcu pisani odgovor.

Kupac ispuni obrazac za povrat / prigovora, kojeg je dobio putem e-maila, i ispunjenoga priložit uz robu. Također treba priložiti izvorni račun. Pritužbe koje nemaju adekvatnu dokumentaciju (npr. račun), nečemo uzeti u obzir.

8. REKLAMACIJA PROIZVODA, OŠTEĆENJA TIJEKOM TRANSPORTA

U slučaju da u trenutku preuzimanja pošiljke primjetite znakove oštećenja, otvaranja, dijelovi koji nedostaju, itd.. slobodno odbiti pošiljku od poštanskih djelatnika. Ako primijetite oštećenja odmah nakon primitka, vratite paket na Poštu Slovenije i zatražite zapisnik o oštečenju pošiljki i ispunite obrazac. Mi ćemo pokušati riješiti žalbu u najkraćem mogućem roku. Ako ste primili robu od bilo kojeg drugog pružatelja logističkih usluga, oštećene pošiljke nemojte preuzeti i obavijestite nas na e-mali: velenje@hummel.si ili mobino +386 (0) 41 721 923.


9. VRIJEME IPORUKE

Isporuka robe na zalihama je 2-14 radnih dana.

 

10. OGRANIČENA ODGOVORNOST

  • Davatelj ne preuzima odgovornost za bilo kakve posljedice uporabe hummel.si web stranice i njihov sadržaj. Zadržavamo pravo da u bilo koje vrijeme promjenimo sadržaj web stranice bez prethodne obavijesti, a ne preuzimamo odgovornost za eventualne posljedice tih promjena.

  • Ponuđač će nastojati predstaviti najtočnije i pravovremene informacije koje su relevantne za potrošača, ali zbog prirode online poslovanja to nije uvijek moguće. Kupac će biti o takvim promjenama obaviješten tijekom obrade poruke.

  • Davatelj nastoji osigurati najtočnije vizualne informacije o proizvodu. Vizualni sadržaj ne daju svojstva proizvoda automatski.

11. OGRANIČENO PRAVO KORIŠTENJA

Posjetitelji sadržaju web stranica Hummel.si koristiti isključivo u osobne i nekomercijalne svrhe. Sadržaji su pod zaštitom autorskih prava. Zabranjena je svaka druga uporaba, kopiranje, objavljivanje i distribucija online sadržaja ili njihovih pojedinih dijelova bez dozvole od strane davatelja.

12. PRAVILA PRIVATNOSTI

Osobni podaci od strane korisnika, putem obrazaca na stranicama hummel.si ili na drugi način ( putem e - maila, telefona , itd. ), povjerljiv su i postupat će se u skladu s važećim slovenskim zakonodavstvom. Osobne podatke će poduzeće Reakt d.o.o. trajno blokirati i spriječiti njihovo zlostavljanje. Osobni podaci će se koristiti u svrhu ispunjavanja naloga , ponude, računa, itd. . i u druge potrebe komunikacije s klijentima ili potencijalnim klijentima, za slanje informacija i / ili promotivnih materijala. U slučaju da ste primili promotivni materijal, koji je poslan na vas u ime Reakt d.o.o., radi izravnog marketinga. U skladu s 73. Članak AZOP-1 možete u bilo kojem trenutku u pisanom obliku ili na bilo koji drugi ugovoreni način poslati zahtjev kontroloru podataka, da trajno ili privremeno prestane koristiti vaše osobne podatke za svrhe marketinga. Kontrolor vaših osobnih padataka: Reakt d.o.o., Frantisek Foit 2, 3320 Velenje, porezni br.: SI97628638, registarski br.: 3378055000. Poduzeće je registrirano u Okružnom sudu u Celju, SRG upisa: 2008/28559.

Podaci u svakom slučaju neće biti dani na uvid neovlaštenim osobama. Reakt d.o.o. se zalaže za zaštitu podataka i provođenje marketinga u skladu sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama.

Za zaštitu osobnih podataka je odgovornost korisnika, kako bi se osigurala sigurnost vašeg korisničkog imena i lozinke i dogovoriti za sigurnosnu zaštitu na vašem računalu ili drugih elektroničkih medija kroz koji komunicira s pružateljem i ne dopušta neovlašteno korištenje trećoj strani.

13. KUPOPRODAJNI UGOVOR

Ugovor o kupnji nalazi se u upravi tvrtke, a možete ga dobiti na pisani zahtjev. Kontaktirajte nas na adresu: Reakt doo, PE Hummel rudniku, Salek 1, 3320 Velenja, Ugovor o kupnji je zaključen na slovenskom jeziku.

14. ŽALBE I SPOROVI

Davatelj pokušava ispuniti svoju dužnost i uspostaviti učinkovit sustav za rješavanje žalbi u slučaju problema, kupac nas može kontaktirati na telefon 041 72-1923 ili e-mail info@hummel.si. Ponuditelj će u roku od 5 radnih dana potvrditi primitak prigovora, obavijestiti kupca kako će se ist rješavati i obavještava ga o postupku. U svakom slučaju, davatelj će pokušati raditi na otklanjanju grešaka i nedostataka i rješavanje sporova mirnim putem.

Za bilo kakve informacije možete nas kontaktirati na telefon 041 72-1923 ili pisati na e-mail velenje@hummel.si.

Uživajte u online shopu hummel.hr.